Dejt!!

2011-10-15 @ 06:52:43

Jag o Andreas var ju på dejt igår. Vi åt på en supermysig restaurang i Kristianstad som hade helt underbar mat. Blev ribeye steak med potatisgratäng, ört-vitlökssmör o rödvinssky. Mums!!!!:) köttet smälte i munnen. Jag älskar desserter så det slank ner en helt gudomligt god crème brulee med färska bär:)

Efter middan traskade vi bort till biografen för att se om det fanns män rolig film, men inget som föll oss i smaken. Funderade på om vi skulle bowla men det slutade med att vi hyrde 3 filmer o köpte 1 kg godis o åkte hem i mös i soffan med det:) Vi hann dock bara se 1 film, sen blev klockan för mycket.

Vi hade en riktigt mysig kväll trots att jag somnade i slutet av filmen, gör jag alltid, hihi. Vi ska försöka komma ut så lite oftare o bara rå om varandra <3 Det behövs verkligen ibland!


Kommentarer

Postat av: Malin

Jaaa unna varandra mer dejter utan barnen :) FÖr det är ni verkligen värda. Och även om ni har två underbara barn så tror jag mer på förhållanden där man tar tid för bara varandra också :)

2011-10-15 @ 10:13:47
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback