ELIAZ 4 månader!!

2009-08-29 @ 16:18:47
Idag blir vårt underverk 4 månader=) han är helt underbar. Vi älskar honom SÅÅ!!
Han har så gulliga saker för sig. Så fort vi busar blir han helt till sig och spelar blyg med händerna i ansiktet..hihi.
Vi var på barnsjukhuset i måndags förresten och kontrollerade hans blåsljud. Det var inget farligt utan kommer växa bort. Så skönt att få det beskedet. Eliaz skrattade sig genom hela undersökningen av EKG och ultraljud. Dem tryckte han var ett riktigt charmtroll=)

Dopet d. 15:e gick också jättebra. Återigen skrattade han sig igenom hela dagen. Prästen sa att hon alltid kommer komma ihåg honom för han skratatde när han fick vatten på huvudet och sjöng med oss när vi sjöng psalmer. Vi valde ut en underbar psalm "Du vet väl om att du är värdefull". Den är sååå fin. Vår präst var så himla gullig..hihi. Hans faddrar blev mina brödrar, Michel och Mickie. Eliaz fick så himla mycket presenter. Inte en enda likadan=) kan ha med att göra att vi önskade oss lite "vanliga" saker också. Sånt man behöver och som kostar lite pengar. Dagen kunde inte blivit bättre. Tårtan vi beställde till honom var jättefin=) En blå prinstårta får det heta med hans namn och dopdatum på.

Jag kan inte förklara den kärleken jag känner för Eliaz. Ni som fått barn vet vad jag pratar om. Det första man ser på morgonen är hans underbara leende som går från ena örat till det andra=) Vi har nog haft en väldans tur, alla säger det. Eliaz är så himla snäll alltid. Jag har inte en enda gång på 4 månader behövt vara uppe på natten och vaggat honom. Han har fått mat i sängen och somnat därefter. Lyxigt tycker jag om man jämför med många andra.. =)

Jag måste bli bättre på att blogga. Inte lönt att ha den annars ju..!!=)

Ikväll blir det lördagsmys med kräftor och film..=) 

Ha en fin kväll alla mina läsare!

Kärlek till mina nära!

Kommentera gärna förresten=)






           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback