.

2009-08-12 @ 11:54:51
Ja..min födelsedag var helt underbart mysig..
A hade planerat att vi skulle äta frukost ute på solgården men när vi kom dit upptäckte vi att solgården inte var solgården längre.. Hade vi ingen aning om. så vi (eller jag) fick planera om lite. Jag ääälskar att gå på marknader så det fick bli en tur till Höörs marknad. Gick och strosade lite och hade det jättemysigt. Jag köpte ett par tofflor..haha. Jättesöta är dem. Efter ett tag tyckte nog Eliaz att det blev lite tråkigt där så han bestämde att vi skulle åka hem=) A hade sagt att jag inte skulle få någon present utan att vi skulle ha en mysig dag bara. Men när vi väl kom hem bad han mig ta en sak ur hans firmabil och när jag öppnar bilen där bak så står min efterlängtade träningsmaskin där.. Jag blev såå himla glad!!!=) Har velat ha den jättelänge. A bjöd mig på jättegod fondue hemma och efter det sjöng jag lite karaoke, hihi. Sen blev jag överraskad med tårta och sång=)
Det var en supermysig dag..!!=)

I söndags var vi på dop i Ystad. Det var A´s kusin Tyra som blev döpt. Hon och Eliaz är födda på samma dag=)
På lördag är det dags för Eliaz dop. Ska bli så himla kul. Vi blir jättemånga..hihi. Runt 65 personer!!

Just det.. När vi kom hem efter dopet i söndags så skrattade Eliaz på riktigt för första gången. Det låter helt underbart när bebisar skrattar för glatta livet=) Vi älskar vår fina pojke så himla mycket. Det är en känsla som inte går att beskriva med ord..

Foto kommer i nästa inlägg. Eliaz vill ha mat... NU!!=)

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Postat av: Sofi

Låter som det blev en supr härlig dag ialla fall :) älskar marknader haha =)



Då är det hård träning som gäller nu eller? Vad var det för en tränings maskin?



Väntar på bilder.... =)

2009-08-18 @ 10:42:40
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback