Längesen..

2009-08-05 @ 13:44:47
Usch, vad längesen det var jag skrev något. Har haft fullt upp med vår älskade Eliaz. Tiden bara rinner iväg.. Vill bara stanna upp så man kan njuta ännu mer av honom. Han är helt underbar. Älskar att ligga och titta på honom. Han är ett mirakerl. Tänk att vi skapat en sån underbara liten pojke. Älskar att vara hans mamma!!
Idag är han 14 veckor och väger 6210gr och är 64,5 cm lång. Han fick även sin första vaccination idag.. Stackare. Men som vår bvc-sköterska sa..Han klarade det galant!!
Nästa lördag d.15:e blir det dop för honom.  Så mycket som ska fixas och donas innan dess. Vet inte hur jag ska hinna allt. Om ni blir bjudna på dop..Svarar inte ni då på det om ni kommer eller inte? Finns ett par stycken som inte svarat trots att sista dagen var i lördags. Knepigt.. Men vi klarar oss nog utan dem ändå!!=) Vi blir nog runt 60-65 pers. Har inte räknat ihopa alla som svarat ja än. Vi bjöd ju 80 pers totalt. Vi vet att det är jättemånga men så blir det om man har en stor släkt=)

Nu på lördag fyller jag 25 år. Tänk vad mycket man varit med om under dessa år..=)

Måste ta Eliaz nu. Han saknar sin mamma=)

Kommentarer

Postat av: Petronella

Kul att du skaffat blogg:)

Ska bli kul att träffa lille eliaz.. Saknar dig puss

2009-08-06 @ 16:39:25

Postat av: Eva och Neo

Vad kul och tack detsamma, gillar namnet Eliaz, det ville jag att min son skulle heta innan gubben min kom med namn förslaget Neo. =)



Jo men jag har nog aldrig tappat så här mkt hår, det har nyss börjat att tappa så mkt och mitt hår är väldigt slitet, men jag kommer aldrig iväg till frissan eftersom jag har lillkillen. Och frisörerhar väl också helg-stängt? Vet du något om d?



2009-08-07 @ 10:44:38
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Postat av: Sofi

Sorry skäms =( tog sån tid att komma iordning med flytten. Vet inte om du menar mig, men jag ber om ursäkt ändå, blev väl två dagar sen? =(

2009-08-11 @ 23:50:54
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback