Fyndat!!

2009-07-08 @ 17:58:38

Som jag har fyndat idag. Handlat och handlat.. Underkläder, klänningar, toppar, skor och en klocka. Hittade så himla mycket idag=) Tyckte att jag fötjänade det efter att jag varit hos barnmorskan.
Hon gjorde ingen kontroll idag.. Jag ska träffa en läkare istället som ska kolla mig för jag har besvär som man inte ska ha efter förlossningen och inte där dem sitter. Så d. 29:e ska jag vara hos läkaren. Är så himla nervös. Så det blev inget cellprov taget heller.. Men blodtrycket var bra åtminstone. Ligger på det normala nu.

Nu ska jag mysa lite med mina pojkar innan vi ska ut i trädgården och grilla=)

                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback