Härligt, härligt...

2009-07-03 @ 15:01:00
I onsdags förmiddag var jag på fika med tråden från Familjeliv. Mycket trevligt=) På eftermiddagen fick jag ett ryck och åkte upp till mina föräldrar med familjen och hundarna. Så skönt att komma bort lite. Vi har varit iväg så hundarna har fått bada i sjön här borta.. Dem är riktiga vattendjur.. Så roligt att se..

Eliaz har problem med värmen.. Sover bara korta pass och kan inte rikgit komma till ro. Min stackars lille pojke.

Imorgon åker vi hem hade vi tänkt. A följde bara med upp i onsdags för att sen köra hem dagen efter för att jobba. Så vi saknar honom massor. Men han är duktig som jobbar i denna värmen plus renoverar färdigt i källaren. Förstår inte hur han orkar.

Nä,nu ska jag försöka vila lite medans E också sover.. Blir grillkväll idag med mormor och kusinerna som också är här på besök.



     

Kommentarer

Postat av: Marih

Måste få börja med o skriva att du har en riktigt liten sönos ♥



Amanda får också ersättning men inte tänkt på sugbehovet efter matningen,men däremot åker fingrarna till när hon är trött..

2009-07-06 @ 11:31:10
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback