Hemma igen

2009-07-08 @ 09:08:52
Nu är vi hemma igen efter ett par jättehärliga dagar hos mina föräldrar. Det är helt underbart att vara där och få umgås med mina syskon.. Skönt med lite avlastning när det gäller Eliaz också. Jag klan duscha i ludn och ro och det är såå skönt.

Idag ska jag på efterkontroll hos min barnmorska. Usch..vill inte. Ska ta cellprov också. Är så himla rädd att jag ska ha cellförändringar.. Det ligger i släkten. Men jag får väl försöka ta det som det kommer. Just det.. KOm precis på att dme ska ta mitt blodtryck idag. Det ska ju ligga på det normala nu efter havandeskapsförgiftningen.

Tänkte ta en sväng inom Burlöv Center idag också. Handla lite kläder till oss här hemma.


Kommentarer

Postat av: Marih

Ja då är de bara 3dagar som skiljer dom.Skoj.Ser att du varit ut o fika med folk från familjeliv,skoj. Jag har ännu inte skaffat mig några vänner med barn men tycker det skulle vara otroligt trevligt att träffa någon man kan prmenera lite med och ta en fika med o prata barnbajs med :p Jag funderar på att dra ihop en grupp med tjejer som har bloggar och bor i Malmö/Skåne.Du kanske också är intresserad?Får väl dock bli i slutet av sommaren då dom flesta är iväg på resor nu under sommaren.



Kram

2009-07-08 @ 10:55:29
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Postat av: Marih

Kakor är alldeles för gott men det är bara att bita ihop. Får se hur de går under kommande vecka då min kära bror o hans flickvän kommer och de vill säkerligen ha lite vin o annat gott om kvällarna. Kommer köra stenhårt till tisdag kommande vecka iaf sen får vi se..får börja med lite sallad och lättare rätter..kakor står absolut sist o längst ned på listan dock.



Ska kika in på familjeliv och leta upp er...länge sen jag var in dock så vet inte ens om jag minns mitt användarnamn :)

2009-07-08 @ 17:27:37
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback