Helgen

2009-06-29 @ 10:20:27

Vilken härlig helg vi har haft=) I lördags var vi på Svedala marknad med Dennis, Jessica och Liam. Varmt och skönt var det.. Senare på kvällen grillade vi tillsammans hemma hos dem. Mycket trevligt..=) Eliaz var så snäll hela dagen. Det är iofs alltid. Han gnäller bara när han är hungrig, vill mysa med mamma och pappa eller när han bajsat, hihi.. min duktiga kille..
Igår höll vi på i trädgärden hela dagen. Rensade ogräs, planterade nya blommor och klippte häcken.. Jag tänkte ju inte på att solen tog så mycket.. Jag hade ett lite annorlunda linne på mig och fick en sån snygg solbränna, eller inte! Ser sjukt roligt ut..haha. Kan ju inte visa mig ute i något annat linne nu.

Jag älskar min fina  och vackra familj så himla mycket. Jag blir så varm i kroppen och hjärtat när jag ser mina underbara pojkar.


Tänkte försöka lägga in lite bilder...

                     
                                              Bobby                        Falco                          Rocco

                

Nu ska vi ut och gå en runda i det fina vädret=)




Kommentarer

Postat av: Sofi

Heeeej kebaben.

Var juh tvungen att titta förbi när jag såg att du hade en blogg =) Låter som ni har det jätte härligt.

Kraaaaam banan

2009-06-29 @ 22:02:45
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback