.

2009-11-09 @ 15:43:08
Tråkig dag idag. Städat en massa.. Blir skitigt så fort vid denna årstiden, speciellt med 3 hundar!
Eliaz har varit lite gnällig idag, vet inte vad det är med honom. Han har så svårt för att komma till ro och somna. Det enda som hjälper är om man går runt och vaggar honom en längre stund. Han är kanske inne i en utvecklingsfas eller något. Han säger mamma jättemycket nu=) hoppas att han snart ska förstå att det är jag som är mamma.

Usch, vad trött jag blev...
Längtar till torsdag..babyrytmik igen. Eliaz älskar det=) Han steppar med ena foten så fort man sjunger för honom. Min lilla toker=)
Nä, nu ska jag försöka vila en stund innan Toker vaknar och det är dags för att laga mat..




Kommentarer

Postat av: Anonym

Vart går ni på Babyrytmik?

2009-11-09 @ 18:47:07
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback