.

2009-11-12 @ 13:58:00
Mådde faktiskt ganska bra efter vaccinationen i förrgår. Värre var det med sambon. Han hade frossa, huvudvärk och kände sig allmänt dålig. Men idag kände han sig lite bättre som tur är.

Jag blev supernojig av att ha råkat läsa att man inte ska ta alevdon efter sprutan. Jag var tvungen att ta panodil inatt, hade så ont i tjejmagen. Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig så jag får fråga dem. Har varit inne på lite olika sidor och läst om det men inte fått något direkt svar..
Usch, vill inte att vaccinet ska bli "förstört" p.g.a min fruktansvärda mensvärk!! Jag är så himla supernojig för precis allt. Önskar att jag kunde vara lite eller mycket lugnare dels för min egen skull men även för min omgivning. Jag kan ju stressa upp dem till tusen också.

Idag har vi varit på babyrytmiken coh babycaféet efteråt. Så himla mysigt=) Eliaz kommer nog bli dansare när han blir stor så som han steppar när man sjunger=)

Dem 2 senaste dagarna har Eliaz inte sagt mamma så mycket, bara när han varit gnällig och ledsen. Då kommer dett MAMMA!=) Det är precis som han börjar förstå att jag är hans mamma. Underbart=)


Skickar styrkekramar till alla sjuka därute!!


Kommentarer

Postat av: Eva & Neo

Tråkigt att sambon blev sjuk. =(

Har du fått något svar från vårdcentralen? - Jag tog ju en massa alvedon när jag insjuknade.. :S Jag tror dock inte att det var förbjudet för då hade dem nog informerat om det när man fick sprutan, tror du inte det? =)



Haha... Så gulligt när dem hoppar & tjoar! :D

2009-11-13 @ 08:58:34
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback