LUSSEBULLAR

2009-11-13 @ 09:37:55
Jaapp, det bakades lussebullar här igår kväll. Dem blev gudomligt goda!!=) T.o.m min sambo som inte ens gillar saffran tyckte dem var goda. Då har man fått bra betyg=) Hittade ett recept ¨på recept.nu med kesella i och det gjorde dem jättesaftiga. Hade egentligen tänkt vänta till 1:a advent men kunde inte hålla mig. Var så sugen..hihi.

Idag kommer min fina kusin hit på fika=) mys.. I förrgår hade vi grannen Emma och hennes lilla, söta Elin på fika. Elin är bara 10 veckor och såå liten tyckte jag. Nu förstår man hur fort tiden går. Sinnes...

Har glömt berätta att Eliaz sitter själv nu. Började med små stunder förra veckan men sen i tisdags sitter han själv=) Så roligt att se honom sitta och välja ut vilken leksak han ska ta. Han babblar på en massa nu. Bababa Dadadada Gagagaga..så låter det väldigt ofta. Hihi..

Kom att tänka på en annan sak när jag läste Magdalena Graafs blogg. INBROTT.. Nu börjar årets andra stora inbrottsvåg. Obehagligt. Tur vi har våra 3 hundar=)

Svininfluensavaccinet är godkänt för barn från 6 månader. Ska ni ge det till era små?

Fredag d.13:e idag..USCH. Jag är så skrockfull!!=)

Kommentarer

Postat av: Eva & Neo

Ojdå. Jo det måste nog ändras ett fler talgånger.



6månader redan, ojdå, ja jag vet faktiskt inte, vill ju inte att Neo skall ha så ont i armen som jag hade o inte vill jag att han skall få feber, frossa eller yrsel. Hmmm.. Får snacka emd sambon!



Skall du ge Eliaz?

2009-11-13 @ 13:28:06
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Postat av: majsa

jag ska inte vaccinera min dotter

2009-11-13 @ 23:11:29

Postat av: Petronella

Tack för fikan, jätte goooa lusseullar:)))

2009-11-14 @ 10:15:26

Postat av: Eva & Neo

Mmmm.. =( Jag som behövde några burkar till välling och gröt ju.. Så typsikt också!



Aaah, ja, jag gör nog som du, råkade tappa ner lite julsaker i korgen... :P haha..

2009-11-20 @ 10:46:22
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback