OROLIG

2009-11-10 @ 15:39:27
Tänkt att vi skulle ta vaccinet mot svininfluensan idag. Men jag är så rädd och blir kluven när jag läser om folk som är emot det. Förstorar media verkligen upp det?
Nää..idag hade Sverige sitt 5:e dödsfall av svininfluensan.
Jag måste ta det..om inte för min egen så för Eliaz skull. Men jag är så rädd för biverkningarna. Tänk så dör man av vaccinet?
Fy, vad jobbigt det är. A ska ta det idag iaf. Får se om jag väntar till lördag. Tänker mest om jag skulle känna mig krasslig efter den och inte orkar ta hand om Eliaz ensam, för på lördag och söndag är ju A hemma hela dagarna. Får se.. Man kan vaccinera sig fram till kl.18 idag så jag har lite mer betänketid ang. dagarna.

Nu ska jag mysa med mitt hjärta som står i gå stolen och kallar på mamma=)


Kommentarer

Postat av: Eva & Neo

Usch, jag har legat platt antingen i sängen eller i soffan, när jag vaknade imorse då neo vaknade så kunde jag inte ens byta blöjan på honom pga yrseln. Senare så fick jag feberfrossa och sen kom en brakhuvudvärk. USCH! Hoppas att du mår bättre än vad jag gör. håller tummen

2009-11-10 @ 19:44:40
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Postat av: Eva & Neo

Jag har alltid otur... haha :P Men tack för omtanken. Om du mår relativt bra idag så tror jag inte du kommer mår sämre och bra att du avbokade mötet, hade nog varit dåligt om du börjat må sämre. Och med en bebis om man mår dåligt är ingen hitt, det har jag erfarenhet utav nu.

2009-11-11 @ 11:11:45
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback