PROVER

2009-11-24 @ 11:59:05
Usch..är precis hemkommen från vårdcentralen. Nu ska dem äntligen utreda min mage. Fick lämnat lite prover idag..blev 6!! rör. Men det gick bra.. Mitt hb-värde hade gått upp lite sen sist. Dem andra proverna får jag reda på i slutet av veckan eller i början på nästa. Låter kanske konstigt men jag hoppas att proverna visar något så jag kan få ett svar på detta. Är så himla jobbigt..
Nä, nog om det nu..

Idag ska jag och Eliaz på besök till min fina kusin och hjälpa henne att göra slingor=)

Eliaz har fått sin första tand=) i lördags ploppade den upp. Den syns inte jättetydligt än men den är där!
Nu sover han där ute men jag hoppas att han vaknar snart.. Så vi kan komma iväg i tid=)

Tänkte försöka uppdatera lite bilder ikväll eller imorgon när jag har mer tid.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Postat av: sofi

hej kebaben!



Hoppas det går bra med provorna, skönt om dom inte hittar något men jag förstår att det hade varit bra om dom hade gjort det så dom kunde gjort något åt det. du har väl haft problem med den ett bra tag?



Tittade förbi här imorse då var här inget nytt inlägg så nu när jag skulle kolla förbi och fråga om du hade fastnat i lussebakandet eftersom det stått överst sen sist så vips var här nått nytt och läsa haha.



Ha det så bra... kraaaaaam

2009-11-24 @ 15:36:08
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Postat av: sofi

2009-11-25 @ 20:54:00
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Postat av: sofi

hahahaha det är typ det jag också gör än.. humm dricker oboy, med SUGRÖR haha =) varje morgon, men jag måste ta mig i kragen och äta också =) äter inte frukost på jobb fråns 12, man är juh helt slut =)

men erkänn att dom snurrade sugrören var godare haha... ha det gott.. kraaam

2009-11-25 @ 20:55:21
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback