I linderöd..

2009-10-26 @ 01:41:49

Är hemma hos mina päron som demså fint kallas här uppe=)
Kände att vi behövde åka bort lite. Plus att mina bröder har lov denna veckan och mina kusiner kommer upp. Myyyysss=) Älskar att ha hela familjen/släkten samlad.
Somnade på soffan tidigare ikväll och vaknade nu och är alldeles för pigg för att kunna gå och lägga mig. Eliaz och hela familjen sussar sött.
Imorgon måste jag ge mig på vagndjungeln på riktigt. Letar efter en sittvagn till min lillefis. Vi har ju bara liggvagn till vår Emmaljunga. Hittade ett par fina på blocket men är osäker...
Vill ha en 3-hjuling men det finns inte många såna som man kan ha vända mot sig. Tycker han är för liten för att sitta framåt. Hittade en Herqules 3-hjuling. Tydligen Emmaljunga som importerar dem men dem såg så himla låga ut. Får se om jag kör och tittar på en imorgon. Någon som haft en sån förresten? Annars får det bli en Emmaljunga=)

Vill sova!!! Behöver det för jag har såååå ont i ryggen. Tror den är helt sabbad!!=(
Nä, får väl gå och lägga mig och räkna får eller nåt i den stilen=) Eller kanske försöka föreställa mig hur jag skulle se ut i brunt hår. Funderar på att färga det=)

Lite bilder på mina fina skatt....










Nu måste jag gå och lägga mig..!







Kommentarer

Postat av: sofi

Du hade säkert passat bra i brunt hår :) Har du inte provat det innan?



Nä, jag ska inte vaccinera mig, men det kanske är bra när man har småbarn som inte får vaccinera sig? Så är man säker på att man inte smittar dom?



Jättehärliga bilder, shit va tiden går fort :)

Du får hälsa familjen från mig :)

Ha det så jättebra :)

Kram banan

2009-10-26 @ 19:09:52
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback