Helgen

2010-04-26 @ 21:45:58
Helgen gick så fort..
Var ju som sagt kalas i Ystad i lördags. Supergod mat och trevligt sällskap=)
När vi kom hem var jag så sugen på utgång och så blev det med allt vad det innebär. Förfest, swing in, midhem och ja... Hade en riktig karatefylla!! Men fy, vad kul jag hade! Tack girls för en jättekul kväll/natt=)
Mådde apa dagen efter.. A var ute med Eliaz i sandlådan när jag vaknade så jag gick också ut och satte mig där. Fick dock gå in efter en stund..haha. Trodde jag skulle spy så illamående jag var. Visst såg jag fräsch ut, Emma?? Haha...
Mådde bättre sen på eftermiddan så vi avnjöt en god köttgryta och tog en kvällspromenad i det härliga vädret med Eliaz så han fick gunga lite. När klockan slog 21.00 somnade både jag och Eliaz i soffan. Så mysigt..
_
Idag var vi på Ikea och fyndade ett nytt köksbord. Var nedsatt till halva priset och då gick det inte att motstå. Har tjatat på A nu ett bra tag om att jag vill ha ett vitt köksbord och nu står det ett här hemma=)
Tack min kära, älskade A för att du slet som ett djur bara för att jag ville ha ett nytt bord. Du är bäst!!
_
Eliaz har krupit runt halva dan och sagt hej hela tiden. Charmtroll=)
_
Nu blir det lite mys innan sängen kallar..
_
Toooodels...hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback