FREDAG=)

2010-02-05 @ 10:20:40
Äntligen fredag=) Då är det myys på hög nivå här hemma;)
Vår bil gick tyvärr att laga efter att jag sladdat av vägen=( Får väl köra runt i den ett tag till trots allt. Inte lönt att köpa en ny bil för det lilla jag kör egentligen.. A har ju firmabil så vår bil rullar inte mycket..
Var hos min kusin i fredags och gjorde vid håret..ÄNTLIGEN kom jag dit=) Blev supernöjd..
I lördags var det kalas i Linderöd för min lillebror=) alltid mysigt att komma hem till familjen.
A fick snällt stanna hemma för att badrummet i källaren blev kaklat..eller väggarna iaf. Blir nog helt färdigt i helgen och det blir så fint=)
Idag är den första dagen på hela veckan som vi bara tar det lugnt.
I måndags var vi inne hos Emma och Elin och fikade, i tisdags var Tompa här på fika, i onsdags var vi på granne/mammafika inne hos Linda-Sofie och Timothy och igår var det babyrytmik och babycafé..=) Härlig vecka.
Nu ska jag ta en vals med dammsugaren innan Eliaz vaknar.
Sen ska vi nog ut i snön en runda..=)
Bilder kommer i nästa inlägg=)
Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback