Har ingen passande rubrik!!!!!

2010-02-20 @ 07:48:01
Sitter här och känner mig som en pms-kärring!!!
Jag har kanske för mycket tid över för att fundera, tänka, grubbla...
Funderar mycket över personerna vi/jag har och inte har i vårt liv.
Blir det så här när man blir äldre och är på olika stadier i livet?
Är det rätt att klaga på människor för att dem gör/är på ett visst sätt för att sedan bete sig likadant själv?
Vem är ens riktiga vänner?
VAD är en riktig vän?
Hur visar man att man bryr sig?
Hur uppfattar folk att jag är?
Förstår dem när jag visar att jag bryr mig om dem?
Jag är absolut INGEN långsint person..men vissa saker kan jag inte släppa.
Jag har hört många som sagt att dem rensat bland sin umgängeskrets. Kanske ska man göra likadant själv?
Jag vet inte...
MEN sopa rent framför din egen dörr först!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: petronella

Ojdå vad har nu hänt?

2010-02-20 @ 08:37:47

Postat av: Minette o Eliaz

JÄKLA SKIT. DATAN HAR HÄNGT SIG PÅ CAPS LOCK..SER UT SOM JAG SKRIKER..HIHI.



INGET SOM HÄNT NU DIREKT. BARA JAG SOM FUNDERAT LITE..FÖR MYTCKET KANSKE=)

2010-02-20 @ 08:47:04
URL: http://mammaoeliaz.blogg.se/

Postat av: petronella

Haha:)



Ok funderar lite för mycke, det är du bra på:)

Jag mår skit och känner mig tjock. när Barnmorskan sa till mig igår om vikten så lät det som om jag har gått upp alldeles för mycke och måste tänka på vad jag äter osv och när både Pierre och jag sa att jag knappt kan äta så sa hon att det kan inte stämma att vi måste missa båda två allt jag stoppar i mig. WHAT!?! Bullshit.. vi hade precis ätit lunch också innan vi gick dit.

5 kg i v. 26 är väl inte mycke eller?

2010-02-20 @ 12:12:35

Postat av: Minette o Eliaz

Herregud, gumman! 5 kg är INGENTING!! lyssna inte på henne. kommer inte ihåg exakt hut mycket jag hade gått upp i vikt vid dern veckan. men gick ju upp nästan 30 kg totalt. Dock väääldigt mycket vätska. Gick ju upp nästan 1 kg/dygn dem sista dagarna p.g.a vätska. så lyssna inte på henne. du är superfin!! men jag förstår dig.. jag kände likadant. men det är vackert att va gravid, tänk på det=)

2010-02-20 @ 13:02:47
URL: http://mammaoeliaz.blogg.se/

Postat av: petronella

Jag vet men att hon sedan säger att jag inte ska gå upp mer än 10 kg låter lite.. överviktiga ska inte gå upp mer än så men jag är inte överviktig, har läst att ca 15 kg är normalt för en normal kvinna.. och hon sätter gräns vid 10.. Hatar den jäkla vikt hysterin alla håller på med.. Hon sa att det måste ha satt sig på rumpan på mig..

sorry blev bara så förbannad och ledsen på henne

2010-02-20 @ 13:15:19

Postat av: Marih

Ja man är minst sagt otroligt stolt över lillan :)

2010-02-27 @ 07:50:00
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback