Nu går det undan...

2010-02-16 @ 12:53:21
Eliaz har blivit en riktig fartdåre. Allt han gör går i racerfart=)
Under helgen började han gå längs möblerna och nu släpper han även taget och står själv en bra stund. Allting går så himla fort nu. Man hinner inte med. Han börjar bli så stor nu..den där lille killen som kom ut med världens minsta och sötaste rumpa!! Hihi..
Han har fått för sig nåt med tungan. Ser så himla roligt ut. Ett riktigt litet busfrö!
Han är det finaste våra ögon skådat.. Vårt charmtroll. Vår ELIAZ.
Eliaz med sin alla hjärtans dag-present=)
Dessa fina blommor fick jag av männen i mitt liv=)
Denna fulsnygga kakan bakade jag, dagane till ära..hihi.
TUNGAN!!hihi...
Förra veckan bakade jag fruktansvärt goda chokladbiskvier och en gudomlig banan-chokladkaka. Så ska ni baka någon dag så pröva någon av dessa. Bara be om recepten så lägger jag ut dem=)
Idag ska vi på öppet hus på Värby Förskola här i Bara. Igår var vi på Hattstugan och Rödluvan. Är så kluven vilken man ska välja. Usch.. Vill helst ha Eliaz hemma alltid..hihi.
Imorgon blir det fika med mammorna här i Bara och på torsdag blir det lite mer fika på babycaféet och på fredag ska vi träffa min fina kusin och känna på bebismagen=) Fullt upp=)
Nu ska vi busa!!
ha en fin dag alla!

Kommentarer

Postat av: Modekids

Gillar du barnkläder? Då ska du kolla in vår nya blogg om barnmode!

2010-02-16 @ 17:10:13
URL: http://modekids.blogg.se/

Postat av: Mickie

va gullig han e:)xD när kommer ni upp nästa gång?

2010-02-16 @ 20:55:34

Postat av: Malin

Jag ser fram emot recepten :) Speciellt på den där banankakan!!! :)

2010-02-16 @ 21:19:51
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Postat av: Emma

Så fina ni är!!!! tack för en mysig dag!! Massor med kramar

2010-02-17 @ 16:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback