ÄNTLIGEN!!=)

2010-01-27 @ 08:17:20
Har äntligen fått sova en "normal" nattsömn inatt. Så jäkla skönt. Det behövdes.. 2 veckor sen jag gjorde det senast.
Fast jag kan inte säga att jag är piggare för det. Kom inte i säng förrän 12 inatt och var uppe 7 igen. MEN man ska inte klaga=) Eliaz verkar iaf må mycket bättre och skriken på nätterna har miinskat rejält=)
Vi var och storhandlade igår och kom hem rätt sent och efter att måam packat upp allt behövde jag varva ner och ett, tu, tre var klockan 12.. Men idag blir det full fart trots allt. Ska vara hos frisören(min kusin=)) kl. 12 idag för slingor och klippning. Det brukar ta lite tid..hihi.
I eftermiddag blir det bakning.. Har sånt sug för att baka. Min favoritsyssla=)
Får se om jag får mellanrum mellan mina stycken nu då.. Har inte fungerat dem senaste gångerna..!!
Ha en fin dag alla och var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback