BLOGGTORKA!!

2010-01-09 @ 09:03:57
Usch, vilken bloggtorka jag haft. Ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande.. Men nu har jag fått en ny data så då blev det helt klart roligare att blogga..hihi. Det är en sån minidata kallar jag det. Jätteliten och nätt=)
Eliaz är nu lite mer än 8 månader och utvecklas för fullt. Han är helt underbar och vi älskar honom mer och mer för varje dag. Nu börjar tanken på dagis komma krypande så smått och jag får så ont i hjärtat av tanken. Fyy... Tror nog att alla mammor och pappor känner ungefär likadant. Alla ska ju gå igenom det någon gång.
Vi hade ju tänkt flytta från Bara innan det är dags för dagis men vet inte om vi hinner det.
Har en supergnällig bebis just nu som kallar på mamma.
Får fortsätta senare men ett par bilder hinner vi med=)
gick bara att ladda upp en bild på en inlindad Eliaz=)
Hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Petronella

var ska ni flytta då? upp till linderöd? Ses i veckan? pusspuss

2010-01-09 @ 14:46:01

Postat av: sofi

Jättesöt bild på er lilla Eliaz.

Shit vad tiden går fort =) Hehe lite läskigt.

Jättekul med en uppdatering, tittar juh in här en gång om dagen minst juh ;)



Kan man inte få en bild på er alla och hundarna, har juh inte sett dom iheller :( En liten familje bild hehe..



Ha det toppen kebaben..



Kraaaaam

2010-01-09 @ 14:54:59
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback