.

2010-01-10 @ 14:27:41
Jag och Eliaz har sååå tråkigt idag eller åtminstone jag. Han blir glad bara man tittar på honom=) Mitt lilla busfrö.
Nä men jag är så uttråkad. Vill göra något men har en mycket trött man som bara vilar. Jag tycker han är klen men ja..hihi.
Igår var vi på kalas hos min mormor och firade henne samt min kusin. Alltid mysigt att träffa släkten.
Jag har sån panik varenda dag för att det börjar närma sig dagis. Mår riktigt dåligt.. Tycker det är superjobbigt.
Har inte mycket mer att skriva nu. Ska gå och tjata lite på A så vi kan hitta på något=)
'
Hoppas ni alla får en toppendag idag.
Hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Malin och lilla Oliver

Njut av tiden med Eliaz ist för att få ångest över dagis :) Förstår ju att du njuter, men du kan nog njuta mer om du inte oroar dig :)

2010-01-10 @ 18:27:27
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback