.

2010-01-24 @ 02:13:23
Eliaz mår nog inte alls bra. Han vaknade strax efter 1 efter att ha sovit ca 2 timmar och bara gallskrek. Inget vi gjorde hjälpte. Så till sist fick han alvedon och nu sitter vi här nere i soffan och myser. Alvedonen verkar ha hjälpt för han skriker inte längre men verkar vääldigt pigg. Kul..! Han hade ingen direkt hög feber när han vaknade så jag vet inte alls vad det är nu..
Satte ner honom på¨golvet och nu kryper han runt och pratar för fullt..hihi. Vilken liten tok vi har. Han har iaf inte ont någonstans nu längre=) Det lär bli en lång natt idag igen..suck!
När ska JAG få sova?!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Vi fr sova igen när barnen flyttat hemifrån ;p



Också haft en jobbig natt med Amanda och känner mig helt slut. Men men..man klarar de. Bara att bita ihop!

2010-01-24 @ 07:11:04

Postat av: Marih

Nej det är inge vidare skoj. Man är helt tjock i halsen o känns som att man nästan inte kan andas och så hosta på det gör att de river i hela halsen som är torr. Men det går nog över. Funderade lite på våran tripp till MAXI men ställer nog in den. Blir ett varmt bad ihop med lillan och mys nne hela dagen. Värsta snöovädret som kommer in nu också ser jag när jag tittar ut genom köksfönstret.



Gå till frisören skulle jag också behöva. Var iväg sist i Augusti så de är ju inte så fint :(

2010-01-27 @ 08:15:48
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback