FORTFARANDE SJUK

2010-01-23 @ 15:48:18
Eliaz, stackaren, är fortfarande sjuk. Mellan alvedonen har han 40 graders feber. Men det kan gå upp till 10 timmar mellan gångerna. Mycket skumt det där.. Man tror ju att febern är på väg tillbaka när det går så lång tid. Men för övrigt verkar han må bra.
Han sov mestadels av dagen igår så inatt kl. 12 skulle han inte sova mer. Så vi gick upp och han satt och lekte till halv 4, då somnade han på filten. Sen sov vi till strax innan 9. Så man känner sig lite seg idag.. Hittills idag har han bara sovit 40 min och det ser jag som ett tecken på att han mår bättre än igår åtminstone=)
Hoppas han blir frisk snart, mitt lilla charmtroll..
Hade velat gå ut och gå en runda med vagnen men det får vänta. Är så himla härligt väder idag. Njöt riktigt ordentligt när jag var ute med hundarna imorse..=)
Nu ska vi mysa lite här hemma och sen försöka skicka iväg A till Ikea så han kan köpa möbler till sitt kontor i källaren=) Så han äntligen kan börja jobba lite hemifrån=)
Bild på en sjuk Eliaz=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback