MORGONPIGG?!

2010-01-22 @ 07:26:08
Varit uppe sen 5 idag också. Eliaz vaknade och var kohet!! 40 graders feber. Usch.. han verkade ha ont överallt stackaren. Han fick alvedon och fick ligga i bara blöja så febern kunde börja gå ner, vilket den har gjort nu. Men jag blev så himla rädd så jag ringde sjukvårdsupplysningen och dem tyckte att jag skulle ringa vårdcentralen idag så dem får titta på honom med tanke på att det är helg nu. Så det ska vi göra kl.8..
Annars har han faktiskt sovit relativt bra inatt. Har säkert med febern att göra.
Nu ska vi mysa lite=)
En bild på en frisk och glad Eliaz=)

Kommentarer

Postat av: Petronella

Lilla charmtrollet:))

Hur gick det på vårdcentralen? Bra hoppas jag..

2010-01-22 @ 10:29:22

Postat av: Minette o Eliaz

sv:

Han är såå gullig, vårt lilla troll=)

Vårdcentralen tyckte vi skulle avvakta. Dem har ju jour även på helger nu så vi kunde ringa då om han blev sämre, annars är det barnakuten man får åka till. Men får hoppas att febern inte stiger..

Nu tycker jag att du också ska börja blogga, kusin!!

2010-01-22 @ 12:17:12
URL: http://mammaoeliaz.blogg.se/

Postat av: Anonym

Haha jag har en gammal blogg som jag gjorde för sådär 2-3 år sedan men har inte använt den på minst 1 år. tror inte de där är nåt för mig att blogga haha

2010-01-24 @ 08:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback