SJUKER

2010-01-21 @ 16:13:44
Sitter här i soffan med en kopp te och njuter av tystnaden. Inte ofta jag gör det..
Lille Eliaz är sjuk IGEN. Han blev sjuk över nyår, fick feber och var förkyld, blev frisk för att förra torsdagen få feber igen som gick över till fredagen. Men nu idag har han feber igen. Förstår inte..han är inte förkyld och verkar inte ha ont i halsen heller. Tycker så synd om honom. Han är extremt gnällig.. Han har ju sovit och ätit så dåligt den senaste veckan. Trodde först att det kanske var fler tänder på gång men inga synliga hittills. Gör så ont i mammahjärtat när jag inte vet vad jag kan göra för att han ska må bättre..
Två dagar i rad har vi varit uppe kl.5 på morgonen. Han har inte velat sova mer.. INTE likt honom. Han brukar sova till halv8-8. Men jag får hoppas att hans snart mår bättre.
Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Vi ska snart påbörja att kakla vårt badrum nere i källaren=) längtar. Kommer bli såå fint.
Just det.. VI hann ju gå på babyrytmiken imorse innan Eliaz blev sjuk. Jisses, vad många vi är nu trots 2 grupper. Men det är ju så skoj. Eliaz älskar det och även jag..hihi.
Ska försöka få undan lite tvätt innan Eliaz vaknar..
Men först ett stort GRATTIS till min fina kusin och hennes P som idag fick reda på att dem väntar en FLICKA!=)
Ha en fin dag alla och ta väl hand om er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Naw vad sött:) TACK gumman:)

Sån där babyrytmik låter skoj, vad gör man där och var finns det sånt?

2010-01-21 @ 17:21:42

Postat av: Anonym

Det är jättekul med babrytmik. Det är sång (även dans för dem större barnen). supermysigt.. Finns nog lite överallt. Vi har det på församlingshemmet här i Bara=)

2010-01-21 @ 17:50:11

Postat av: petronella

ok då vet jag:) nu får eliaz krya på sig.. puss

2010-01-22 @ 07:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback