TRÖTT?!

2010-01-13 @ 23:58:16
Egentligen borde jag ligga och sova nu!
Var ute och gick en lång runda med hundarna innan ikväll medans A försökte natta Eliaz. men jag fick ta över när jag kom in. MEN tror ni han skulle sova? Nä, vi skulle skratta, busa m.m..hihi. Gick ner med honom och vi lekte och busade tills han äntligen somnade runt 22.30 efter mycket protest!! Förstår inte hur han orkar vara vaken så länge(6,5 timme!). Men nu sover mina älsklingar så sött så och här sitter jag...
Kräksjukan härjar ordentligt nu, på tal om något annat. Hoppas innerligt att vi klarar oss från den, iaf Eliaz. Jag brukar få den varje vinter och det känns som man ska dö så jag hoppas vår lille kille slipper det.
Nu får jag väl försöka räkna får..eller ska jag kanske träna en liten stund nu så blir jag kanske liiiiiite trött?!
Får se hur jag gör..=)
Hoppas ni sover gott därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback