Kort uppdatering

2010-06-03 @ 09:07:04
Får skriva en liten kort uppdatering..
Mycket som händer i vårt liv just nu. Planering av nybygget, försäljning av detta huset, en busig eliaz som äntligen lärt sig gå!!!!!=) plus en del annat. Mycket som tar upp vår tid och jag känner därför att jag får välja bort bloggen lite just nu. Men ska försöka uppdatera nån gång i veckan åtminstone. Ni får tjata lite så jag känner lite press..hihi.
_
Nu måste vi göra oss iordning för sen ska vi bege oss till världens bästa kusin för lite picknick=) och så ska vi nog försöka hjälpa henne lite på traven så lilla Felicia vill titta ut snart.
_
Ha en underbar dag alla och ta väl hand om er!

Kommentarer

Postat av: Petronella

jag tittar minst 1 gång om dagen efter uppdatering, du måste hålla mig lite sysselsatt nu när jag inte gör så mycke om dagarna hahahaha:)

Tack för idag super trevligt.. stora killen nu ju lille eliaz.. jag hoppas felicia hon fick lite hintar om att nu ska hon banne mig komma ut..

2010-06-03 @ 14:43:19

Postat av: Sofi frid

Haha jag kollar också in typ en gång om dagen :) kul med en uppdatering även om den är kort :)

har ni fått ut huset hos mäklare eller det är på g? När drar nybygget igång? Spännande :)

2010-06-03 @ 20:53:29
URL: http://Www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback