BESÖK

2010-03-10 @ 15:27:03
Igår fick vi besök av min underbara mamma/Eliaz mormor. Var så himla mysigt. Jag bjöd på en supergod ost/kasslerpaj och lite kaka till efterrätt. Det är så synd att vi bor 7 mil från mina föräldrar. Hade velat träffa dem oftare. Tänkte att vi kanske skulle åka upp där ett par dagar nästa vecka=)
Idag har vi bara varit hemma och myst. Jag känner mig fortfarande krasslig och Eliaz näsa rinner fortfarande.
Vill egentligen skriva så mycket... Fick reda på lite saker idag som irriterar mig. MEN man vet aldrig vem som läser. Dumma avundsjuka människor det finns i denna värld!!
Nu ska jag vila en stund innan mitt lilla hjärta vaknar.
Eliaz och mormor=)
Ha en fin dag!

Kommentarer

Postat av: petronella

Oh vad söta:)

2010-03-10 @ 15:57:03

Postat av: sofi

Hejsan

Det gick bra med besiktningen, besiktningsmännen sa att det var ett fint hus, visst var där sånna 70 tals hus fel såsom dålig ventliation, men det kan man juh fixa själv. Var lite svartmögel på vinden pga detta men det viste säljaren om och skulle åtgärda vinden så fixar vi ventlilationen så ska det lösa sig, sen gick han i god för badrummet som han renoverat då vi inte kunde se tätskicktet i brunnen men det ska vara gjort och skulle något vara fel går det på hans försäkringsbolag i en tio års tid, så det känns kanon =) Ska läsa igenom papperna med folk som kan mer än oss i helgen, får dom på mailen imorrn kväll. Sen blir det väl pappers skrivning i nästa vecka om allt går som det ska =) kraaaaam

2010-03-11 @ 21:17:03
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Postat av: Emma

Får berätta i nästa vecka!!!! Nyfiken!!!!

2010-03-11 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback