Jaha...

2010-03-02 @ 07:02:22
Har haft fullt upp, därav den dåliga uppdateringen.
Förra veckan var det full rulle varje dag. Min mamma och mina brödrar var här en dag och sen var det fullt av mammafika, frisörbesök, ikea, fotoframkallning m.m..
I fredags kväll kom min fina kusin+sambo hit och åt 3-rätters middag=) Himla trevligt var det.
I lördags var det först kalas och sen blev det spontan middag+lite party hos det ena grannparet här. Oj, oj, oj.. Jag råkade bli full innan det var dags för melodifestivalen..hihi. Men ack så skoj, vi hade. Vi sjöng, försökte förstå danska, skrattade och hade himla trevligt. Vi fick tacka för oss vid halv 2 för då ville inte Eliaz sova där mer. Skönt när man bara bor ett par hus bort.
I söndags mådde man som en kratta!!!! 8 timmars sömn på 2 dygn är ingen hit. Men börjar återhämta mig nu=)
Denna veckan blir det också full rulle. Idag kommer Emma och Elin hit och fikar. Vi bara måste ses ett par gånger i veckan=) På onsdag är det mammafika igen och torsdag är det babyrytmik och café på schemat. KUL!!=)
Om mindre än 2 månader blir vårt älskade hjärta 1 år. Herregud, vad tiden gått fort. Känns som han kom igår. Jag är så lycklig över att vi fått just Eliaz. Han är vår ögonsten. Så himla fin och alldeles underbar. Mamma och pappa älskar dig över allt annat, Eliaz!
Nä, nu ska vi mysa lite innan A ska till jobbet.
Ha en fin dag och var rädda om er.

Kommentarer

Postat av: sofi

Härligt när man får dagarna till att gå =)

Shit två månader kvar till ett år, det året måste ha gått superanabbt hihi =)



Jättesöta bilder =)

Kraam

2010-03-02 @ 11:50:53
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback