KRASSLIG

2010-03-09 @ 01:16:20
Borde sova nu istället för att sitta här. Men somnade vid 21 på soffan och vaknade för en timme sen och är relativt pigg?!
Rubriken stämmer in på hur jag känner mig.. Börjar få ont i halsen=(
Eliaz blev förkyld i torsdags igen. Han hinner knappt bli frisk innan det kommer nåt nytt skit.
Nu får vi hoppas att det är sista förkylningen för denna säsongen.
Eliaz 2 framtänder i överkäken har kommit nu under helgen=) Min lillefis börjar bli stor.
Vi har fått plats på förskolan vi ansökte om. Så i september ska vår lille kille bli inskolad. Får ont i magen bara jag tänker på det.. Usch. Vill inte vara utan honom hela dagarna. Mammas och pappas lille charmtroll.
På tal om något annat så har vi haft en supermysig helg. Hade riktig myskväll i lördags med god fondue och igår var Carro här hela dagen=) Älskar besök!
idag skulle vi egentligen haft en playdate med Emma och Elin men Elin blev magsjuk igår kväll så vi hoppade det. Hon får krya på sig snabbt så vi kan leka snart=)
Tänkte ha mammafika här denna veckan men skjuter upp det till nästa vecka i och med att jag inte mår riktigt 100.
I lördags sov Eliaz 3 timmar i sträck på dagen och jag var så rastlös. Hann ju med att storstäda, tvätta m.m.. men sen hade jag inget att göra. Konstigt nog ställde jag mig inte och bakade..hihi. Men tanken slog mig: Vad gjorde jag innan vi fick Eliaz??
Hade man ett liv innan? hihi.. I vilket fall som så är livet helt j---a underbart nu. Jag är mamma till den finaste lilla pojken mina ögon någonsin skådat och har en underbar sambo. Kan inte bli bättre.. Älskar vår lilla familj vi skapat.
Nu ska jag joina mina pojkar med en vistelse hos John Blund.
Ha det fint alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback