Måndag

2010-03-29 @ 16:50:46
Helgen gick så himla fort. Vi var på Entre i lördags och shoppade lite..mest till mig för en gång skull=) kom över ett par tröjor, leggings och smink från Mist Stockholm. Aldrig provat det märket innan. Har fastnat för Make up Store så vi får se om det är lika bra=)
På kvällen hade jag myror i benen, så jag var faktiskt "ute" med min älskade Mia. Eliaz somnade strax innan jag gick så A fick ha lite egentid=)
Mia och jag hamnade på 2 fester som var sisådär roliga. Kändes som vi åkt  tillbaka 10 år i tiden..hihi. När klockan var 03.20 stack vi till Burger King på gustav och fick lite mat i magen och sen träffade vi lite annat folk där.. KUL!!=)
Kvällen var nog allt lite galen. Vi kände oss som 2 fjortisar emellanåt..haha. Men sånt får man bjuda på ibland. Huvudsaken är att vi hade roligt. Jag landade i sängen bredvid A strax innan 5 och då var jag fortfarande PIGG??! Sov 2 timmar och sen bjöd A mig på en riktig brakfrukost med ägg och bacon. När det var dags för Eliaz att sova passade vi på att vila då också och sen på kvällen blev det pizza och massa mys i soffan.
Underbar helg.
Idag har vi varit hos frisören så jag kunde få fixat min groteska utväxt..hihi. Det är nackdelen med att inte vara så naturligt blond..
Nu blir det nog en liten promenad med hundarna och sen dags att laga middag.
Idag blir vårt hjärta 11 månader. Vår stora kille..=) Snart dags för kalas. Vi ska ha det i 2 omgångar annars blir vi närmre 40 personer på en och samma gång och det är lite för många kan jag tycka. Så istället får Eliaz 2 kalas=)
Han är det absolut bästa som hänt oss, vår lille buse. Mamma och pappa älskar dig så himla mycket, Eliaz.

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback