SJUK=(

2010-03-12 @ 12:33:20
Nu var det min tur att bli sjuk. Har ju känt mig krasslig hela veckan och igår kom förkylningen!! Men ändå kände jag mig relativt pigg och städade och så. Men IDAG..FY F-N säger jag bara! Idag mår man som en råtta. Jag skulle aldrig städat som jag gjorde men jag måste det. Har ju 3 hundar som drar in en massa skit nu när det är slaskigt ute. Vill ju inte att Eliaz ska behöva krypa runt i det. Igår moppade jag 3 gånger!!!!! Ibland är det inte kul att ha hund.
I alla fall så hoppas jag att jag blir piggare och kryare snart så vi kan leka med alla mammorna nästa vecka=)
Förhoppningsvis slipper vår lilla ögonsten undan denna förkylningen. Han ärr ju fortfarande snuvig men det behöver inte bli värre. Tycker att han har varit sjuk tillräckligt nu.
Så i helgen blir det bara en massa mys och försök att bli frisk..
Hoppas ni får en trevlig dag/helg=)

Kommentarer

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för din röst, ha en bra dag :)

2010-03-16 @ 15:52:34
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback