Tisdag

2010-03-30 @ 08:17:40
Önskar att jag kunde blogga från mobilen.. Men snart kan jag nog det. Ska troligtvis få en iPhone. Woohooo..=) Fattar n0ll när det kommer till tekniska saker så det ska bli intressant..hihi.
Idag ska vi träffa Emma och Elin. Tror Eliaz saknar Elin litegrann=)
Nu blir det lite frukost här hemma och sen ska Eliaz troligen fortsätta röja runt här. Att en sån liten krabat kan stöka upp så mycket? hihi..
Är nyfiken på vem som läser min blogg..! =)
Kan ni inte skicka en kommentar så man vet=)
Lite bilder kan vi väl bjuda på=)
Min nya hårfärg
En superkoncentrerad Eliaz, hihi..

Kommentarer

Postat av: Sofi

JAG LÄSER!! :)



Svar från min blogg:

Oj många tips tack :)

Tror jag fick åkpåse till vagnen, humm men jag är inte säker =/ Nä, jag tor mbara det var regnställ till i en påse på sidan?

Var köpte ni babyvakten någonstans? Räcker den långt? Tänkte det kan vara skönt när man har lagt bebisen och själv sitter ute eller något. Något speciellt märke ni hade?



Fina bilder, jättefin hårfärg :)

Är det ert kök man ser bakom? Ser jättefint ut juh :) spanar.

Eliaz ser verkligen koncentrerad ut på sin majs, han kanske räknar dom i smyg =P

Blir säkert skitbra med en iphone, jag ville inte ha en först för jag tyckte det verkade rörigt. Men är supernöjd, ångrar inte den det minsta. Då kan du blogga lite oftare ;) Hehe.



Ha en skön dag, solen skiner, sååå härligt :)

Kraaam

2010-03-30 @ 09:27:57
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Postat av: Emma

jag och Elin sååå klart!!!!! KRAM

2010-03-30 @ 20:00:34

Postat av: Eva med Neo

haha.. :P



Söt han vart på sista bilden!

2010-03-30 @ 22:31:36
URL: http://underbaraneo.blogg.se/

Postat av: Malin

Jag kikar in i din blogg någon dag i veckan! Kram

2010-03-31 @ 11:36:54
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Postat av: mia

JAG =)

2010-04-03 @ 07:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback