Väntan..

2010-03-21 @ 16:20:29
Sitter här och ugglar medans pojkarna i mitt liv sussar lite. Eliaz drabbades ju av kräksjukan i onsdags och i fredags var det A´s tur. Eliaz fick även feber i torsdags men slapp kräkningarna. Idag är första dagen som jag inte behövt byta 511 blöjor. Förhoppningsvis börjar magen återhämta sig och febern är helt borta sen igår. A mår ganska bra idag som tur är så han kan ta hand om lille Eliaz ifall jag blir sjuk. Väntar bara på min (o)tur.. Man går runt och känner efter och mår skumt från och till. Äter inte mer än 3-4 mackor om dagen..och det är allt. Dumt, jag vet.
Hoppas ni alla mår bra och har en härlig söndag!

Kommentarer

Postat av: Eva med Neo

Aah, de rådet har vi ännu inte fått. Men testa går även om det låter äckligt ju. =) Tusen tack!



Jaa, kände att det ändå var rätt kul o blogga. ;D

2010-03-22 @ 17:02:04
URL: http://underbaraneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback