Tillbaka!

2010-10-05 @ 15:31:51
Jag har haft en rejäl bloggtorka. Det har hänt alldeles för mycket för att jag ska haft ork att skriva men nu börjar förhoppningsvis orken hitta tillbaks.

Kort uppdatering...
Vi har ju sålt huset och även redan hunnit flytta därifrån. Vi fick ett bud vi inte kunde tacka nej till och den nya ägaren ville flytta in redan 1okt så vi ficik eld i baken för att hitta ett nytt boende tills vårt nya hus är färdigbyggt. Så nnu bor vi i Malmö tills vidare. Husbygget är tyvärr försenat så det verkar inte som att vi kommer flytta in där förrän i februari om det inte dyker upp fler förseningar..SUCK!!

Eliaz är nu 17 månader och ett riktigt busigt charmtroll. Han klättrar ÖVERALLT och kan ALLT, tror han..hihi. Det var egentligen meningen att Eliaz skulle börja på dagis i Bara i september men eftersom allt med huset gick så snabbt och vi egentligen skulle flyttat till ett tillfälligt boende i Linderöd så sa vi upp platsen. Nu blev det ju ingen flytt till Linderöd utan till Malmö, hade vi vetat det hade vi haft kvar platsen till honom så nu istället får han hänga med sin mamma på dagarna=) Vi märker på honom att vi inte kan stimulera honom så mycket som han hade behövt men vi gör så gott vi kan. Jag har inte så mycket ork med tanke på bebismagen. Är redan i v.26.. Helt galet vad fort tiden går. Jag vet inte om Eliaz förstår att där är nåt i mammas mage men han är ofta så gullig när jag ligger i soffan. Klappar magen fint, pussar den och lägger sitt huvud på den och ska kela.. Vårt söta troll..!

Nä, nu måste jag vila en stund tror jag innan vilddjuret kommer hem med sin pappa=)

Hörs snart igen och ska även försöka få med bilder då=)


Kommentarer

Postat av: Marih

Ja en liten paus var välbehövlig. Man måste känna att man vill skriva också, det ska inte vara ett måste. Så vart är nybygget? nyfiken

2010-10-05 @ 15:41:08
URL: http://marih.blogg.se/

Postat av: Sofi

Härligt med en uppdatering :) Och att allt är bra. Ja, shit va tiden går fort :) hihi

2010-10-05 @ 20:08:48
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback