Mina små troll på Malmöfestivalen igår! El...

2011-08-26 @ 09:56:08

img_4751 (MMS)

Mina små troll på Malmöfestivalen igår! Eliaz o jag åt langos, eller Eliaz slickade i sig fyllningen, haha. Han såg ut därefter sen:) ha fick även åka karuseller o han är helt tokig i det.. Så han hade superkul. Lilla Oliwer är för liten för både maten där o karusellerna men han var så nöjd ändå:) han bara skrattade hela tiden, hihi.. Vi tog busar ner igår för min bil var på lagning o vet ni vem som gick på vår buss i Hörby???? OLA SALO fån The Ark! Hihi.. Inte varje dag det händer. Han var en riktig gentleman o frågade om jag behövde hjälp med vagnen när vi skulle av:) båda barnen sov så vagnen var extra tung, hihi.. Andreas hämtade oss när han slutat så vi slapp bussen hem:) vi hade en riktigt mysig dag igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback