Nu lovar jag att bli bättre på att blogga!...

2011-08-14 @ 08:20:56

img_6240 (MMS)

Nu lovar jag att bli bättre på att blogga!!!! Om inget annat så för min egen skull. Bilden är på Oliwer när vi var ute på skogspromenad för några dagar sen, mysigt!! Han har blivit så stor vår lille kille. Springer runt i gåstolen o drar i allt han kommer åt, skrattar hela tiden o älskar att leka med storebror. Lärde sig sitta redan när han var 5 månader;) Eliaz har utvecklats i en rasande fart nu under sommaren. Pratar konstant!! En del saker är på hans eget språk, hihi. Låter så gulligt när han sitter o leker speciellt. Potträningen går sakta men säkert. Varför ska man kissa på pottan när man kan kissa i blöjan o slippa bli avbruten mitt i all lek? Men det blir förhoppningsvis snart rutin för honom:) Eliaz är helt tokig i bilar o traktorer, det vet alla som känner oss. Så vi har köpt en elbil åt honom. Han är i himmelriket när han får köra den:) Huset går framåt. Färdigmurat o nu väntar vi på takstolarna som kommer inom 10 dagar. Håll tummarna för att allt går som det ska! Bröderna bus kallar!  Ha en fin dag!


Kommentarer

Postat av: Sofi Frid

ameeen vad skådar mitt norra öga, eller ja nått sånt :) en uppdatering är det iallafall, najs :)

Så härligt att bygget går framåt :)

Tiden går så fort med dom små, man hinner inte med, melissa har också en massa skit för sig och snackar oavbrutet, vet inte vem hon fått det efter hahaha :)

2011-08-14 @ 20:32:09
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Postat av: Gustavalvilde

Nice site, regards from the netherlands!

2011-12-13 @ 10:47:07
URL: http://gustavalvilde.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback