Dag 3 - Mina föräldrar

2011-02-04 @ 20:43:30
Tänkte att jag skulle försöka mig på 30-dagars listan igen.
Vad ska jag skriva om mina föräldrar som är intressant..?
Mamma M och pappa A.. Min mamma och riktiga pappa lever inte tillsammans och har inte gjort det sen jag var ca 3 år. Så jag minns inget från deras tid tillsammans, vilket inte gör mig så mycket. Har alltid bott hos min mamma och hon träffade min styvpappa A när jag var 4 år och han var då bara 23 år.  Han har varit som min pappa hela mitt liv.
Min mamma och jag vi pratar i princip varje dag=) Vet inte hur jag skulle klarat mig utan henne.
Jag är lyckligt lottad som har så bra föräldrar. Mamma och styvpappa, det är mina föräldrar det.
Dem har alltid funnits där för mig, i vått och torrt, trots att jag betett mig som värsta tonårsmardrömmen ibland =( Det har inte alltid varit lätt att vara förälder till mig. Vilken tur att jag till sist växte upp och fick styr på hormonerna och humöret ;)
_
Jag älskar mina föräldrar så oerhört mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback