Måndag

2011-02-21 @ 22:29:29
God kväll fina ni!
_
Hoppas ni haft en bra helg..
Här har vi haft en riktig lugn och härlig myshelg. I lördags besökte vi XXXLutz vilket inte var en höjdare enligt oss. Vi passade på att köpa med oss kinamat hem och hyrde ett par filmer. Perfekt en lördag=)
Igår var A ute med Eliaz på lekplatsen en stund och sen gick vi alla hem till mina föräldrar en stund. Mormor fick mysa lite med barnbarnen. Även denna kväll blev det hämtmat i form av pizza.
Jag har helt tappat lusten för att laga mat. Finner ingen inspiration nånstans.. Men det vänder väl snart hoppas jag!
Var hos frisören idag igen, inte ens två veckor sen sist. Behövde fixa lite med håret som jag stört mig på och det blev superbra!! Har tyvärr ingen bild. Måste bli bättre på att ta bilder.
_
Har bokat datum för Oliwers dop. Det är bara 1,5 månad till dess så vi måste skicka ut inbjudningar denna veckan. Här i Linderöd har dem bara dop på söndagar. Lite tråkigt kan jag tycka men vi har inte mycket val. Blir säkert bra=)
_
Nä, nu ska jag fortsätta titta på Big brother. Så jäkla kul...
Har en lite knorrande Oliwer som också vill titta, hihi.
_
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback