Onsdag

2011-02-16 @ 14:46:57
Hej fina ni!
_
Blir lite glest mellan inläggen här, tyvärr. Men lägger hellre tiden på mina två små pågar!
Jag kan fortfarande inte förstå att jag är tvåbarnsmamma. det är ju helt galet. Tänk att vi skapat två så fina små liv. Mitt hjärta fylls med så mycket lycka och glädje när jag tittar på dem så jag tror det ska spricka.
_
Dagarna här hemma flyter på rätt bra. Dem är så snälla båda två. Eliaz blir mer och mer hjälpsam med Oliwer;) han pratar bebisspråk med honom och gullar och pussas. Så himla sött;) Oliwer kunde inte fått en bättre storebror.
Vi var på bvc i måndags och vägde och mätte Oliwer. Han hade gått upp nästan 1 kg på 11 dagar, hihi. En riktig knubbis vi har:)
_
Knubbisen Oliwer ;)
_
Eliaz med sitt pirat-smile;)
_
Finaste syskonen ♥
_
Det får bli allt för nu!
Hoppas ni har en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback