Torsdag

2011-02-17 @ 12:58:09
God middag!!
_
Har just nu en lugn stund. Båda barnen sover..men den lille knorrar lite här bredvid mig så jag gissar på att han snart vaknar och vill ha lite "tuttu" som Eliaz säger..hihi.
Har varit full rulle här sen vi gick upp. Gav barnen mat, klädde på dem, duschade och gjorde iordning mig själv, dammsugade (vilket jag gör varje dag, suck!), tvättatde ett par maskiner, plockade undan, åt frukost själv och sen hux flux var klockan dags för lunch för den store.. Visserligen ser våra morgnar nästan alltid ut så här.
Eliaz är mästare på att dra fram ALLA leksaker så man har en del att plocka under dagen, sen har vi ju 3 hundar som hårar så minst 1 gång om dagen måste jag dammsuga. Låter kanske jobbigt för andra men det är en vanesak.... Men visst hade jag gärna sluppit hundhåren, dammsuger gör jag gärna ändå=)
_
Har börjat planera lille Oliwers dop. Måste ringa kyrkan idag och se om den dagen jag tänkt mig är ledig. Ska även anmäla mig och Oliwer till babyrytmik som kyrkan anordnar. Gick på babyrytmik med Eliaz i Bara och han älskade det så jag hoppas att Oliwer också kommer göra det. Nä, dags att ringa nu innan trollungarna vaknar;)
_
Ha en fin dag!

Kommentarer

Postat av: marih

Tack för din fina kommentar!

Ha en trevlig helg!

2011-02-18 @ 10:43:43
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback