UPDATE!!

2011-02-04 @ 14:52:29
Ledsen för dålig uppdatering men det var kämpigt efter förlossningen. Jag förlorade strax över 3l blod och var helt väck ett tag. Livmodern ville inte dra ihop sig så jag fick alla möjliga mediciner och en massa blod. Var riktigt rädd ett tag..
Problemen tog tyvärr inte slut där. Var på akuten förra fredagen för jag tyckte jag blödde mycket.. Visar sig då att jag antagligen har en inefktion på gång i livmodern så nu har jag ätit 2 olika antibiotika kurer sen dess. Nu får det väl ändå räcka!! Tack och lov så har vi nog världens snällaste barn!! =)
Livet som tvåbarnsmamma är helt underbart. Det flyter på rätt bra. Eliaz var ju lite förvirrad när vi kom hem från bb så den kvällen var det bara en massa tårar MEN sen dess har han varit världens bästa storebror. Han är så hjälpsam och så rädd om sin lillebror. Så fort han vaknar kallar han "bebben". Det låter så sött=) Bebben har nu efter många om och men fått ett namn. Oliwer ska han heta=) A ville egentligen att han skulle heta Lucaz men han såg inte ut som en Lucaz utan en Oliwer. A fick bestämma hur det skulle stavas=)
Tänk att jag fått lyckan att vara mamma till just dessa två små liven, Eliaz och Oliwer. Kärleken är oändlig..!
Mamma och pappa älskar er sååå mycket.
Ni är det finaste som finns!
_
En utmattad och övertrött pappa precis hemkommen från bb
_
_
_
Pssst... Vi är superlyckliga över att det töar, vilket betyder att vi kan gjuta grunden nästa vecka!!!=)
Vill ju bo i vårt eget hus, gärna NU;)
_
Ha en härlig fredag, kära ni!

Kommentarer

Postat av: Sofi

Åhhh va söt han är :) Och så mycket hår hihi :) Kul med bilder :)

Trist med livmodersinflammation på det hela, åkte också på det eftersom dom lät mig ligga öppen i för många timmar :( Skönt att det hela i över så ni kan få njuta. 3 liter blod är mega mycket ju, fy, förstår att du varit orolig :(

Du ser så lycklig ut på bilden :) Hihi Minette, två barnsmamma. Shit vad tiden går :) :) Grattis till familjen än en gång :) Nu håller vi tummarna för att det ska töa bort helt, all denna snö suck

2011-02-04 @ 15:22:59
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Postat av: Malin

Än en gång grattis till er hela familjen!

Väldigt fint namn ni valt till lillebror :)

2011-02-04 @ 15:27:34
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Postat av: kristin

Grattis! Han är superfin!!

2011-02-04 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback