BF-2

2011-01-09 @ 09:52:24
Ja, idag är det 2 dagar kvar till bf. Undrar när han tänker titta ut. Alla känningar jag haft är som bortblåsta.. Skumt det där. Det här med att gå och vänta på att det ska sätta igång är något helt nytt för mig. Med Eliaz blev jag ju igångsatt i v.38+4 efter att ha legat inne ca 2 veckor med havandeskapsförgiftning. Så detta är lite spännande=) Men jag har hela tiden sagt att skulle jag inte bli igångsatt för havandeskapsförgiftning denna gången så blir jag det för att jag gått över tiden.. Hihi, jag känner mig sååå positiv. Nä, han kommer väl när han är redo.
En annan sak som cirkulerar fruktansvärt mycket i mitt huvud och som gör mig enormt rädd är alla komplikationer som kan uppstå. Jag vet inte om andra omföderskor tänker likadant. Men nu vet man ju vad som väntar och hur en förlossning går till, därför tänker jag mer på allt det där andra. Det är jättejobbigt. Jag kan få riktiga panikkänslor ibland när tankarna går för långt. Usch! Jag ska försöka slå bort dem tankarna. Dem gör ingen nytta!!
Annars rullar allt på som vanligt här hemma. Eliaz har nog börjat hamna i nån trotsålder. Han gör ALLT han inte får och gärna med ett leende.. Det kan driva en till vansinne men även till många skratt. Man har ju svårt för att hålla sig för skratt ibland. Han ser så rolig ut ibland när han ska hitta på sina hyss. Han är vårt älskade charmtroll=)
Nu ska jag inte skriva mycket mer utan ÄNTLIGEN bjuda på några bilder=)
Enjoy!
Så här kan det se ut om man vänder ryggen till 2sek, hihi.
Säger ssccchhyyyyyyylt (sylt) =)
Några av julklapparna som tomten kom med på morgonen
A gillade tomten extra myket i år..haha!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback