BF+6

2011-01-17 @ 15:14:41
Nu har jag gått över tiden med 6 dagar. Tror lilleman har det alldeles för bra där inne=)
Han har lurat mig 2 gånger under helgen. Både i fredags och igår men det slutar som vanligt med lite toabesök och sen inget mer. Mådde så dåligt i fredags att jag sov på soffan. Usch..trodde nästan det var någon magsjuka på gång. Sånt gillar vi inte.
_
Annars har helgen gått i lugnets tecken, Blir ju så nu när man bara väntar och väntar.
Besöket hos bm i fredags gick bara bra. Blev ingen hinnsvepning utan den görs på torsdag när vi har nästa besök, om han inte kommit då.
Fortsätt håll tummarna för att han kommer snart.
Jag spricker snart av längtan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback