Dag 2 - Min första kärlek

2011-01-17 @ 15:02:14
Då är det väl dags för en uppdatering av 30-dagars listan.
Min första kärlek.. Hrm..Sitter och funderar. Om man ska gå så långt tillbaka som till grundskolan så var man väl kär i den ena killen efter den andra, hihi.
Trodde när jag var 16 år att jag funnit "the one". Det förhållandet höll i nästan 3 år men vi var verkligen inte ämnade för varandra, haha. Hela havet stormar kan man nog sammanfatta det som.
_
Träffade Andreas av en slump när jag skulle besiktiga min första bil för snart 7 år sen. Kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig att vi skulle vara där vi är idag med barn, hundar, hus och förlovade.
Vi har gått igenom så mycket tillsammans och det har gjort oss mycket starkare tillsammans. Den kärleken jag känner för honom går inte att beskriva.. Den är så stark och jag skulle gå genom eld för honom.
Han är den finaste pappan jag någonsin kunde önska mig till Eliaz. Han är min första riktiga kärlek.
Nu vet jag vad äkta kärlek är ♥
_
Jag har ju även annan man i mitt liv=)
Vår fina, fina, älskade Eliaz ♥
Alla som fått barn förstår nog vilken enorm kärlek jag pratar om.
Den är oändlig.
Mina fina killar♥
Jag älskar er så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback