Gnällig...

2011-01-18 @ 20:47:13
..är vad jag är. Känner mig så iaf. Har varit en tur på sjukhuset idag för kontroll. Fick ögonflimnmer, huvudvärk och illamående innan idag så efter samråd med förlossningen tyckte dem att jag skulle komma in.
Ingen havandeskapsförgiftning och ingen igångsättning. Suck..
Känner att jag bara mår sämre och sämre för varje dag. Mer illamående och orolig mage. Hör kanske till, jag vet inte! Men jobbigt är det.
För er som känner mig bra vet att illamående är det värsta jag vet. Får riktig panik och bara skakar,vilket gör saken ännu värre. Så om det nu beror på graviditeten så tycker jag att lillkillen ska titta ut NU!!
Orkar inte må så här mer. Idag har vi gått 1 vecka över tiden och förlossningen i K-stad gör inget förrän tidigast v.42+0 och där är vi nästa onsdag=(
_
Nä, nu ska jag sluta gnälla och ta hand om min trötta son. Han har sovit jättedåligt inatt och det smittas av på hans mamma och pappa så vi hoppas på en bättre natt inatt.
_
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback