Dag 1 - Presentera mig själv

2011-01-10 @ 14:27:37
Det här tycker jag alltid är så svårt, att presentera sig själv. Men jag ska göra ett försök=)
_
Jag är en 26-årig tjej och bor i en liten by som heter Linderöd. Kommer ursprungligen från Malmö men flyttade därifrån för 4 år sen. Bodde i Bara några år men nu är vi som sagt bosatta i Linderöd. Vi hyr för tillfället ett hus här i väntan på att vårt nybyggda hus ska bli färdigt.
_
Jag bor här med mina fina sambo, Andreas och helt underbara son, Eliaz som är 20 månader! Vi har även 3 stora hundar och 2 katter. Jag älskar djur och hade kunnat haft fler om jag inte stoppat mig själv..hihi. Vilken dag som helt väntar vi tillökning. Det ligger en liten lillebror i min mage som enligt rul är färdigbakad imorgon=) Vi längtar så!! Familjen är mitt liv. Jag älskar er så mycket att det gör ont ♥
_
När jag inte är gravid eller mammaledig jobbar jag som väktare och har gjort det i snart 4 år. Väldigt roligt, spännande och varierande yrke men med arbetstider som tyvärr inte är dem bästa.
_
Annars är jag en väldigt social och pratglad tjej. Älskar att skratta och ha kul.
Det var lite om mig..=)
_

Kommentarer

Postat av: Malin

Vet inte om jag sett en bild på dig innan :) Söt du är Minette :) Och hoppas lillebror tittar ut snart!

2011-01-10 @ 14:36:04
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback