Inlagd

2011-03-09 @ 11:39:09
Vi fick åka in med Oliwer igår igen. Hans andning var tung och ansträngande. Efter att ha väntat på en ambulans som aldrig kom körde A in med honom själv.
Dem kom direkt in eftersom Oliwer hade sammandragningar i bröstkorgen för andningen var så jobbig för honom. Han fick inhalera var tionde minut men det räckte inte så han blev inlagd.
A var här inatt mne jag avlöste honom imorse. Här är fullt på avdelningen så vi delar rum med en annan pojke som också har rs-viruset.
Det första jag fick höra imorse var att rumskompisens familj har maginfluensa hemma. Det känns ju mindre kul. Jag blir livrädd om Oliwer åker på det.. Visserligen är vi på rätt ställe men ändå.
Det är fruktansvärt jobbigt att bara stå och se på när han ligger och kämpar för att få luft. Han andas med hela kroppen.
Min stackars fina älskade lilla Oliwer... Jag önskar jag kunde byta plats med dig!
Älskade finaste Oliwer.

Kommentarer

Postat av: Malin

Tänker på er. Vet hur jobbigt det är att vara inlagd med sitt lilla hjärta!

2011-03-10 @ 09:58:01
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback