Längesen

2011-03-25 @ 20:56:48
jag skrev nu..
Oliwer är utskriven från sjukhuset och i princip helt återställd. Hostan är kvar men inte alls så mycket som innan. Han är även fortfarande lite slemmig i halsen men det försvinner förhoppningsvis snart.
Skönt att det går på rätt håll ;) Eliaz blev överlycklig när lillebror kom hem från sjukhuset. Dagen innan gick han och sa sakna bebben hela dan..
_
Annars har det inte hänt mycket mer. Håller på för fullt att planera inför Oliwers dop nästa helg. Jag ska provbaka tårtor i helgen, hihi. Får se om dem går att äta annars får vi köpa färdiga:)
_
Håller på att fixa middag här hemma. Blev så himla sent idag för när vi kom hem från Malmö fick vi sanera huset. Någon av hundarna hade haft tråkigt och bitit sönder en flaska med tändvätska!! Hur dem kommit åt den är ett mysterium. Vi har barnspärrar på alla skåp och lådor men ändå hade dem lyckats få upp ena skåpet och valt den flaskan utav alla. Kul..eller inte! Dem har förhoppningsvis inte fått i sig nåt. Alla verkar må bra iaf och har både ätit och druckit.
Tillbaka till middan, oidag blir det langos. Muuums! En vääldigt sen middag men den  blir på tu man hand utan barn så det är rätt mysigt;) Är fruktansvärt uttråkad. Blir tokig..måste snart börja hoppa in och jobba lite tror jag.
Nä, nu ska jag runda av här och fortsätta.
Hoppas ni har en trevlig kväll!
_
Dagens fynd! 199 kr på nyöppnade märkesoutleten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback