SOOOOOL!!

2011-03-05 @ 15:12:48
Hejsan!
Helt underbart väder ute. Solen skiner och det är några plusgrader ute. All snö töar bort nu! Hääärligt.
Man får ju vårkänslor som aldrig förr;)
_
Tyvärr har vi sjukstuga här hemma så vi akn tyvärr inte vara ute och njuta av det härliga vädret. Eliaz är sjuk igen. Han hade feber förra veckan och i måndags började vi inskolningen på dagis men vi hann bara med 3 dagar sen kom dem första bacillerna på besök. Han har hosta, är dunder-och brakförkyld och igår rann även ögonen och han hade feber. Men idag har han "bara" hosta och är fruktansvärt förkyld.
A är iväg på tjänsteresa hela helgen så jag har barnen själv dag som natt. Natten till idag gick bara bra. Eliaz sov i vår säng så jag kunde hålla koll på honom. Han sov hela 12 timmar inatt! och nu sover han middag och är inne på sin snart fjärde timme. Han brukar sova max1,5 så det märks att han inte är frisk.
Både Oliwer och jag nyser som bara den så vi lär väl också bli förkylda:(
_
Oliwer växer så det knakar. Han är hela 60,5 cm lång och väger 6240gr. Han är med så mycket mer nu. Men han sover väldigt mycket. Jag är van vid en vaken bebis. Eliaz har aldrig sovit mycket, inte ens när han var lika liten som Oliwer.
_
Jag är såååååå uttråkad idag! Bara för att man inte "kan" gå ut så vill jag göra så mycket. Men har egentligen ingen ork. Är slö och seg!
_
Vi saknar vår A!!
_
Förresten...Är det någon som vet när man får lov att börja träna efter en förlossning??
_
Ha en fin dag i det underbara vädret!!

Kommentarer

Postat av: petronella

så fort du varit på efterkontroll får du börja så nätt. sen är det väl 3 mån man ska vänta med hopp ochsådant..

stackar lilla eliaz som är så sjuk hoppas du o oliwer klara er hyffsat aldrig kul när de är så små och blir dunder förkylda, nässugen är inte så populär hehehe..

Oj han växerpå bra kul och höra, han växer snart om Felicia på längden hehehehe

2011-03-05 @ 15:42:01
URL: http://ps.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback